piątek, 2 marca 2012

Kobiety głosowały na Obamę bo jest przystojny

Dzisiaj urodzaj, w rozmowach z różnymi osobami zebrałam takie oto plony. :-)
Pod nimi moje reakcje, które skróciłam do samych pytań.
Odniosłam wrażenie, że wprawiłam moich rozmówców w lekkie zakłopotanie.

1: "Praca w oświacie jest dobrą pracą dla kobiet, które potrzebują mieć czas dla dzieci".
Skoro ta praca jest dobra dla kobiet to dlaczego nie jest dobra dla mężczyzn?
Czy mężczyźni nie potrzebują mieć czasu dla dzieci?

2: "Kobiety głosowały na Obamę bo jest przystojny"
Czy sugerujesz, że kobiety w wyborach kierują się tylko wyglądem kandydata?
Czy gdyby Clinton była atrakcyjniejsza, to mężczyźni by na nią zagłosowali?

3: "Widzieliście jego spodnie? zielone! hi, hi, hi"
Co jest złego w tym, że założył zielone spodnie?
Czy uważasz, że to co nosi wskazuje na jego orientację seksualną i z tego się śmiejesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz